Nebuloasa

On roller skates

Pentru ca prostii fuduli sunt inutili

In seara asta, dupa meci, am primit pe mess un banc de rahat despe echipa noastra nationala, pe care n-o sa-l reproduc deoarece e mult prea malitios pentru a fi postat aici. Evident, am reactionat putin si iata urmarea:

nebuloasa: mno, cam de rahat bancul
negru_xxl77: de ce esti rea acum ?
nebuloasa: apai nu-s rea
nebuloasa: rai sunt aia care au facut bancul
negru_xxl77 : pai asta e valoarea noastra
negru_xxl77 : a Romaniei
nebuloasa: pai nu-i chiar asa
nebuloasa: asta e valoarea suporterilor
negru_xxl77 : pai… stii ceva ce nu stiu eu ?
nebuloasa: stim sa sustinem numai la victorii
nebuloasa: altfel, stim doar sa injuram
nebuloasa: si, evident, sa scoatem bancuri
negru_xxl77 : hey ce a facut generatia Mutu si Chivu pana acum ?
nebuloasa: dar tu ca suporter ce ai facut?
nebuloasa: i-ai incurajat, ca sa aiba ce sa-ti ofere, sau i-ai injurat de fiecare data?
negru_xxl77 : eu nimic , ca pur si simplu decat sa vad ca-si bat joc de culorile nationale mai bine nu ma uit
negru_xxl77 : deci la nationala sa-ti zic drept nu m-am mai uitat din 95
nebuloasa: ce sa-ti spun, ce nationalisti suntem noi, exact la meciurile romaniei
nebuloasa: ca in rest, nu vrem decat sa plecam naibii din tara asta
nebuloasa: au jucat f bine in seara asta, e remiza cu campioana mondiala
nebuloasa: s-a vazut si pe teren ca a fost un meci frumos
nebuloasa: ca scorul n-a fost victorie pt noi, asta nu anuleaza jocul
negru_xxl77 : nu stiu ca nu am vazut … stiu doar ca Italia joaca ca ceapa asta e sigur
nebuloasa: pai si daca nu ai vazut, de ce zici ca asta e valoarea?
nebuloasa: cum poti sa iti exprimi o parere bazata pe un rezultat?
negru_xxl77 : pai ce un meci stabileste valoarea …hai mai
negru_xxl77 : zi-mi ce au facut pana acum in afara ca ne-au facut de ras
negru_xxl77 : in fata unor echipe de talia noastra
nebuloasa: o echipa nu faci in 2 ani
nebuloasa: tot ce inseamna omogenitate, se face in timp
negru_xxl77 : batem, rupem , dregem …dar astea doar vorbe
nebuloasa: pai de unde stii cum a jucat italia sau franta daca nu te-ai uitat la meci?
negru_xxl77 : pe teren …VARZA
nebuloasa : dar de unde stii tu?
nebuloasa: ca nu te mai uiti la nationala din 95
nebuloasa: te contrazici?
negru_xxl77 : BINEINTELES
negru_xxl77 : VAD REZUMATELE FARA SA VREAU
negru_xxl77 : aud comentarii
negru_xxl77 : citesc din presa
nebuloasa: deci parerea ta se bazeaza pe parerea altora
negru_xxl77 : nu trebuie sa ma uit neaparat la meci
nebuloasa: se uita altii, isi dau cu parerea, iar tu iei de bun ce zic altii
nebuloasa: pentru ca tu nu ai cum sa ai o parere a ta
nebuloasa: daca nu vizionezi..
nebuloasa: poi n-ar trebui sa-ti pese, doar sunt varza si nu te intereseaza, nu?
negru_xxl77 : pai atata vreme ce isi bat joc de culorile nationale da nu ma intereseaza
negru_xxl77 : cand ii vad ca misca si ei ceva
negru_xxl77 : da o sa incep sa-i urmaresc
nebuloasa : deci esti suporter de ala conditionat
negru_xxl77 : si pe ei
nebuloasa: esti cand e victorie, te dai ranit cand e pierdere
nebuloasa: tare
nebuloasa: atitudine de roman get beget
nebuloasa: felicitari
negru_xxl77 : nu draga nici la victorie nici la infrangere nu ma petrec
nebuloasa: mno
nebuloasa: pai de aia suntem noi romani
negru_xxl77 : doar sa-i vad ca joaca
negru_xxl77 : ca fug 90 de minute
nebuloasa: ca 90 % din tara asta gandeste ca tine

Si cam aici s-a terminat discutia. Ca pe bou nu poti sa-l inveti matematici aplicate si nici pe porc ca nu-i frumos sa stai in noroi. Si a avut dreptate cu un lucru: asta e valoarea lui ca roman. A mea e putin altfel.

Iunie 14, 2008 - Posted by | Gauri negre | , , ,

6 comentarii »

  1. nu am sa comentez ce e mai sus ca….. nu stiu ce sa spun.
    nu tin cu romania pt ca ar trebui ca doar sunt roman. e un joc si tin cu ce echipa vreau , daca asta nu ma face nationalist…. nu-mi pasa .
    nu-i injur cand pierd, nu-i laud cand castiga . daca ma bucur la o victorie sau imi pare la o infrangere? da .
    mie mi se pare o prostie sa injuri o echipa chiar daca joaca prost , am vazut inainte de meci, pe site-uri „hai sa le-o tragem macaronarilo” hai sa-i …em” ” si ceva cu mama lor” , noi ii facem macaronari ei ne fac tigani….. unde e frumusetea jocului??
    eu am renuntat de mult sa ma uit la fotbal din cauza… suporterilor.
    un singur lucru am sa ii reprosez echipei noastre. nu e repros defapt. am vazut si meciul cu franta si cu italia si in nestiinta mea intr-ale fotbalului zic ca am fi putut bate ambele echipe . am vazut si meciul olandei aseara …. 😀 sper ca pe mutu sa nu-l mai deranjeze ghetele.
    PS: as vrea sa cred ca oricat de magar as fi intr-o discutie pe mess sa nu-mi ajunga id-ul pe site-uri.

    Comentariu de LazyMarius | Iunie 14, 2008

  2. da, stiu ce spui, nici mie nu imi plac foarte tare suporterii romani. insa la ultimele doua meciuri ale echipei nationale, suporterii au auplaudat, lucru care imi spune ca nu e totul pierdut
    ps: am schimbat id-ul, doar o jumatate de id e reala, celalalta e creatia mea. te las pe tine sa ghicesti care parte 😀

    Comentariu de nebuloasa | Iunie 14, 2008

  3. lasa ca incepece campionatul intern si atunci vezi. ne credem si noi niste pui de „hooligans” dar ca de obicei ajungem sa aratam ca niste gainari fraieri.

    Comentariu de LazyMarius | Iunie 14, 2008

  4. mai da-l in ma-sa pe negru ala… a jucat foarte bine nationala noastra (nu prea ii vad rostu’ lu’ daniel niculae si nu inteleg de ce nu a fost convocat niculescu – desi nu tin deloc cu dinamo da’ tre’ sa recunoastem valoarea)… ca sa nu spun de suporteri care au sustinut echipa tot meciul (intr-un mod civilizat)… chiar a fost un meci bun, iar rezultatul nu conteaza… am vazut in sfarsit o nationala a romaniei demna de CE… bravo lor

    Comentariu de alex | Iunie 14, 2008

  5. @ alex: nici eu nu vad rostul multora din actuala echipa, sunt si altii poate chiar mai valorosi, dar se pare ca lui Pitzi ii place Steaua cel mai mult 😀 Asta e, sunt ai nostri, iar eu ii sustin din toata inima. si ma bucur sa vad ca sunt tot mai multi ca mine
    ps: mi-e cam frica de olandezi, parca au prins aripi

    Comentariu de nebuloasa | Iunie 14, 2008

  6. cu olendezii… sper sa facem figura (pronosticu’ meu: 1-0 pentru romanica – speranta mea mai bine zis :))… si ceva ce am uitat sa pun in primu’ comment: nu chivu a fost cel mai bun de pe teren; codrea… parerea mea… da’ toti au jucat bine… hai romanica!

    Comentariu de alex | Iunie 14, 2008


Lasă un răspuns

