Nebuloasa

On roller skates

Ce-am facut io azi

m-am distrat extrem de tare cu cativa romanasi pur sange
– am ascultat numai muzica buna
– am fost martora la reamenajarea spatiului in care lucrez (da, doar am privit, n-am pus mana sa fac ceva, ca nu era treaba mea acolo – desi cineva m-o certat virtual pe tema asta)
– parca am si muncit (desi n-as prea zice, is rupta de somn de cand m-am trezit, am dormit putin de tot azi noapte)
– am baut cafea, am fumat, am baut cafea si am fumat
– cat am baut cafea si am fumat, mi s-o facut dor de sora-mea; inca nu mi-o trecut
– m-am povestit cu Veveritzu’ despre prune verzi

Inca n-am terminat ziua, insa ma chinui inca de pe acum sa n-adorm in campul muncii. Drept urmare, o sa-mi iau mintenash catrafusele si o sa ma indrept cu gratie spre vastele mele apartamente.

Iulie 24, 2008 - Posted by | Calea (mea) Lactee | , , ,

7 comentarii »

  1. ioi, prune verzi ce pofta ammmmmm

    Comentariu de 2/2 | Iulie 24, 2008

  2. dada, si inca niste corcodushe si eventual niste caise necoapte. poate si un pahar cu lapte rece. da’ rece de tot :))

    Comentariu de nebuloasa | Iulie 24, 2008

  3. Ioi, de porumb fiert uitasi’

    Comentariu de 2/2 | Iulie 24, 2008

  4. las’ ca-mi iau io si-ti fac in ciuda…

    Comentariu de nebuloasa | Iulie 24, 2008

  5. si lu surioara ii e dor de tine 😀 vine mai incolo in vizite…prin spetembrie (sper :D)

    Comentariu de surioara | Iulie 25, 2008

  6. sis, draga, ma tot abureshti de nush cand…

    Comentariu de nebuloasa | Iulie 25, 2008

  7. […] In cateva ore ajunge sora-mea la Timisoara, si asa ziceam eu ca mi-e dor de ea. Partea proasta e ca ea e si mai futirisita decat mine. Asa ca, cateodata, doua femei singure […]

    Pingback de Ganduri din tenebre « Nebuloasa | Iulie 28, 2008


Lasă un răspuns

