Nebuloasa

On roller skates

Zile nebuloase

Am avut niste zile nebune, si cu distractie, dar si cu munca si din cauza asta iar mi-am lasat blogul sa intre in moarte clinica. Noroc ca am invatat resuscitare. Ce-am mai facut? Am avut 3 zile de concediu, pe care l-am petrecut balacindu-ma in niste ape minunat de termale (poate pun poze mai incolo, ca am facut destul de putine, totusi, eram ocupata cu statul degeaba), apoi m-am prezentat inapoi la munca, unde m-au calcat hotii, am iesit absolut in fiecare seara la cate o terasa (in scopul precis de a pierde vremea), m-am uitat la filmele cu Margelatu’ (dimineata de la 8 la 10 pe Antena 1 – stiu, ma urnesc tarziu din casa ca sa merg la munca), in general mi-am pierdut timpul (liber) cu activitati fooaaarte lenoase. Ah, si mi-as fi dorit sa fiu pe langa Groparu cand a patit faza asta.

August 7, 2008 - Posted by | Calea (mea) Lactee |

5 comentarii »

  1. Poza din articolul cu militienii e mortala 🙂

    Comentariu de 2/2 | August 7, 2008

  2. hahaha, am senzatia ca i-o fotografiat chiar pe aia de-au pazit magazinul 😀 😀

    Comentariu de nebuloasa | August 7, 2008

  3. Daca erai langa mine cand s-o luat curentu… cine stie ce mai pateai! Sau pateam. Sau exact!

    Comentariu de Groparu | August 7, 2008

  4. Ete la el, don Juan de Bazavan!

    Comentariu de usim | August 8, 2008

  5. Gropare, gandurile mele au fost pure ca albul dalb. Sau nu. Sau de aia 😉

    Comentariu de nebuloasa | August 8, 2008


Lasă un răspuns

