Nebuloasa

On roller skates

Aproape perfect

Asa a fost pentru mine weekendul ce a trecut. Fara nunti, botezuri, cumetrii, taieri de mot. Fara stres ca trebuie sa ajung la coafor sau la nush ce magazin pentru a cumpara ceva foarte important pentru nunta. Bine, e adevarat ca sambata am avut o sedinta care a tinut de la ora 4 pana la 7 jumate seara. Dar dupa ce a trecut..lumea a fost a mea. M-am luat frumusel si mi-am sunat cativa prieteni si am iesit in club. Cocktail-uri, tequilla, dans, apoi din nou tequilla si seara a trecut ca fulgerul. Zorii zilei m-au prins in drum spre casa, vesela ca m-am distrat si trista ca noaptea se terminase.

Ieri dimineata m-am trezit la ora 1. Stiu, nu mai era dimineata de ceva vreme, insa m-am felicitat ca avusesem inspiratia de a imi pune telefonul pe silent, ca aveam ceva apeluri nepreluate. Mi-am sunat din nou prietenii, de data asta sa-i mobilizez pentru o excursie la strand. Aveam o energie destul de greu de imaginat, avand in vedere ca doar cu cateva ore inainte dansam de mama focului, dupa cateva shot-uri de tquilla. Am destula putere de convingere, asa ca peste aproximativ o ora ne incalzeam oasele la soare si sorbeam cu pofta dintr-o limonada rece ca gheata. Ziua a trecut foarte repede, iar spre seara ne-am delectat cu povesti, voie buna si biftec tartar la o terasa din oras.

Si pentru ca am avut asa niste zile frumoase, azi de dimineata m-am trezit cu un foarte mare chef de munca 🙂 Surpsinsi? Si eu. Voi ce ati facut weekend-ul asta?

Septembrie 8, 2008 - Posted by | Calea (mea) Lactee | ,

4 comentarii »

  1. Fiind timisorean si microbist, si binenteles datorita problemelor din ultimul timp cu Poli Timisoara, mi-am petrecut cam tot timpul pe forum cu baietii sa gasim solutii care sa ne ajute si binenteles pe stadion sau in strada aparadu-ne convingerile. E placut sa lupti pentru o idee si pentru dreptate. Sa speram ca vom invinge sistemul pana la urma 🙂

    Comentariu de Real Life | Septembrie 8, 2008

  2. nici mie nu imi place ce se intampla cu Poli si ma doare sufletul sa vad ca singurii implicati sunt suporterii (in rest nimeni nu prea face mare lucru in sensul asta); as fi vrut sa vin si eu sambata la meci, dar si sedinta mea de la munca era importanta…

    Comentariu de nebuloasa | Septembrie 8, 2008

  3. Ai ocazia sa vi azi la miting. De la ora 19.00 .:) Merita sa vezi asa ceva chiar daca nu esti sufleteste implicata.

    Comentariu de Real Life | Septembrie 9, 2008

  4. Real Life, locuiesc in Timisoara si ii vad pe ceilalti cum simt. Am si scris despre asta http://webdoi.info/evenimente/timisoara_in_flacari.html
    Din pacate, munca ma retine, din nou, pentru ca eu azi abia la 19 imi termin programul…

    Comentariu de nebuloasa | Septembrie 9, 2008


Lasă un răspuns

